گزارشی از همایش آزادگان موصل2 خیبر در اهواز-قسمت دوم

 دبیر همایش آزادگان موصل 2 خیبر برادر گرامی آقای درویش ، ضمن خیر مقدم به آزادگان ، مسئولین کشوری و لشکری ، و همچنین از همکاری و مساعدت موسسه فرهنگی پیام آزادگان جهت حمایت ها وپشتیبانی از این همایش قدردانی نمودند.

دبیر همایش همچنین از همکاری بدون چشم داشت مسئولین اردوگان شهید مسعودیان و ایجاد امکانات جهت برگزاری این همایش که در اختیار مسئولین برگزاری قرار داده بود تشکر نمودند.

همچنین از مهندس عباسی هم بابت همکاری های که با ستاد همایش داشتند تشکر و قدردانی کردند.

درویشی در ادامه به تشرح چگونگی اجرا و برنامه های این چند روز همایش پرداخت .

وی برنامه همایش را در روز ابتدایی همایش با مراسم افتتاحیه با بخش های مختلف و برگزاری نماز جماعت و نهار و بعد از ظهر دید و بازدید آزادگان و همچنین در ساعت 5 عصر بازدید از قرارگاه کربلا و اقامه نماز مغرب و عشاء و در ساعت 7 شب بازدید از نمایش و رزمایش دفاع مقدس و بعد از آن صرف شام و استراحت تشریح نمود.

دبیر همایش آزادگان موصل 2 خیبر در مورد برنامه های پیش بینی شده روز دوم همایش گفت : در روز دوم همایش با حرکت به سمت مناطق عملیاتی دفاع مقدس و در ادامه ورود به منطقه عملیاتی خیبر هور الحویزه ، نماز و صرف نهار در یادمان شهدای هویزه وهمچنین سخنرانی در محل یادمان شهدای هویزه خواهد بود .

همچنین در این همایش بازدید از منطقه یادبود شهید چمران در دهلاویه و اسکان و استراحت در اردوگاه شهید مسعودیان و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء

در روز آخر این همایش مراسم های ویژه ای در اختتامیه همایش برای آزادگان در نظر گرفته شده است که ازجمله برپایی تله تئاتری که توسط آزادگان انجام می گردد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:دومین همایش موصل 2,ساعت 15:13 توسط بمانی| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com